Monday, April 30, 2012

Metsamajake


Kui teile meeldivad kas ajukad, õudukad, thriller’id või õuduskomöödiad siis annab ,,Metsamajakesest” paremat filmi otsida. Peab ära märkima, et ,,Metsamajake” on parim “WTF” film pärast ,,Algust” (,,Inception”).

Ma räägin tõsiselt. Esimestest minutitest kuni peaaegu lõpuni käivad need kolm tähte peast päris mitu kord läbi.

Film räägib 5 noorukist, kes lähevad  metsamajakesse, et seal pidutseda, kuid seal viibides hakkavad juhtuma hirmsad asjad.

Kamp koosneb juba tuttavatest stereotüüpidest. Ilus tüdruk, ilus poiss, tarkpea, süütu tüdruk ja kanepivend. Puudu on vaid kohustuslik mustanahaline sell.

Raske on edasi kirjutada ilma midagi ette rääkimata, aga ma proovin siiski.

Metsamajakese loojateks on Joss Whedon, (kelle suurfilm ,,Tasujad” jõuab sellel nädalal kinodesse) ja Drew Goddard.

Kuna ,,Metsamajake” on korraga nii õudukas kui ka komöödia, siis tuleb kindlasti ära märkida, et see töötab mõlemal tasandil. See on väga naljakas ja samas ka väga õudne.

,,Metsamajake” pole tavapärane: ,,Oo, läheme nüüd metsa pidutsema ja siis tuleb Jason ja hakkab meid maha tapma” film. ,,Metsamajake” pilab sellist “Reede 13” tüüpi filmi, olles ise sarnane, aga erinedes samas tohutult.

Üllatav on see, kuhu ,,Metsamajake” oma looga läheb. Juba trailer’itest oli näha, et keegi nagu kontrolliks neid noori ja vahepeal sarnanes see ,,Näljamängudega”, aga muidugi panin ma täiega mööda.

See, kuidas mina asjadest aru sain, ei läinud tegelikult üldse kokku sellega, kuidas asjad tegelikult olid.
Osad tegelased jätsid mind üldiselt külmaks, aga isegi mina olin šokeeritud, kui mõni tegelane maha notiti. Minu lemmiktegelaseks osutus kanepivend, mis isegi mind ennast üllatas.

Nagu ma eespool mainisin, pole tegemist tavapärase “Hack'n slash” filmiga. Erinevalt neist filmidest on Metsamajake kohati geniaalne, tihti üllatav ja naljakas, kuid alati kõhe ja õudne. Siin on midagi kõigi jaoks. Ja ennäe, nad on sisse mahutanud isegi Sigourney Weaver'i! Ja ärge imestage, kui hirmust püksi teete, kui peale selle filmi vaatamist teile tänaval sõbralikult käsi õlale pannakse.
                     
                                                                              4.5/5












0 comments:

Post a Comment