Tuesday, January 1, 2013

2012. aasta parimad filmid!

Aasta hakkab vaikselt läbi saama ja see tähendab, et on aeg kokku panna nimekiri aasta parimatest filmidest! Siin on 2012. aasta 10 parimat filmi. Pidage meeles, et need on minu lemmikfilmid, need ei pruugi kellegi teise arvamustega kokku minna ja seetõttu on see nimekiri otse loomulikult täiesti subjektiivne.
PS: siit nimekirjast on puudu mõned filmid, mis mulle väga meeldisid, nt ,,Skyfall” ja ,,Näljamängud”. Mõlemad on head filmid, aga ma pole kindel, kas ma tahaksin neist kumbagi kohe uuesti vaadata, või endale DVD-l soetada.



10. ,,Metsamajake”

cabin-in-the-woods-poster-hi-res

Ma ei ole suur õudusfilmide fänn, aga ,,Metsamajake” on tõeliselt hea film. See võtab tüüpilised n-ö "slasher" filmid kuni tuumani lahti ja keerab kõik täiesti pea peale. Väga originaalne, põnev ja tõeliselt õudne film. Totaalselt absurdne muidugi ka, sellest ei saa mööda minna



9. Frankenweenie


Tim Burton’i mustvalge austusavaldus 1930. aastate klassikalistele õudusfilmidele. ,,Frankenweenie” on lihtsalt  ilus, südamlik ja liigutav lugu poisist, kes armastab üle kõige maailmas oma koera. Ei rohkem ega vähem kui 2012. aasta parim animafilm.

8. Pimeduse rüütli taastulek

Olgu! Võib ju tunduda, et imelik, et Christopher Nolan’i täiusliku ,,Batmani” triloogia viimane film on selles nimekirjas nii madalal kohal, aga ma hakkasin järele mõtlema ja leidsin, et sellel aastal on kinodes käinud palju paremaid filme. Siiski on tegu igati võimsa linateosega, mis tõmbab selle triloogia otsad kenasti kokku.

7. Tasujad



Sama lugu, mis eelmise filmiga. Joss Whedon’i ,,Tasujad” on kenasti läbimõeldud reklaamikampaania suurepärane tulemus. Film on kergesti seeditav ja seda on mõnus vaadata. Head näitlejatööd, palju nalja ja täisraha eest vinget märulit.

6.Hugo


Põhimõtteliselt on see enamus maalima jaoks eelmise aasta film, aga kuna meil näidati seda filmi veebruaris, siis minu jaoks läheb see ikkagi aastasse 2012.
Martin Scorses’e poolt lavastatud  Hugo on üks kõige maagilisematest filmidest, mis eales tehtud. Tegemist on ühe ilusa ja südamliku, kuid samas vanamoelise ja emotsionaalselt võimsa filmiga.


5. Argo



Need teist, kes on lugenud arvustust, mis ma ,,Argo” kohta kirjutasin, teate, et ma ei andnud sellele filmile kõrgeimat hinnet, aga ma hakkasin hiljem järele mõtlema ja leidsin, et tegu on igati võimsa linateosega.
Ben Affleck’i, kes ise ka peaosa mängib, poolt lavastatud ,,Argo” on tõsine, kuiva, musta huumoriga vürtsitataud thriller, mis tõestab, et pingelise põnevusfilmi loomiseks ei ole vaja lõputuid tulevahetusi ja märulistseene.


4. Prometheus




Ridley Scott naaseb sci-fi maailma ja toob meieni ühe väga pingelise, stiilse ja mõnusalt rõveda ulmeka. Tegu on tõesti võimsa filmiga, mis minu arvates teeb silmad ette kõigile ,,Alieni” filmidele. Lihtsalt see lugu ise on niivõrd huvitavalt kirjutatud ja hästi välja mängitud, et ma ei saa anda sellele filmile vähemat kohta siin tabelis.


3. Kääbik: ootamatu teekond

Peter Jackson naaseb Keskmaale ja toob endaga kaasa ühe toreda seiklusfilmi. ,,Kääbik” on tõesti pikk film, mis võib kohati venida, aga siiski on tegemist teosega, mis on ühel pulgal kõigi ,,Sõrmuste Isanda” filmidega. ,,Kääbiku” juures meeldib mulle suurejoonelisus. Võitlusstseenid, kohavõtted, näitlejad, eriefektid - kõik on nii head kui veel vähegi olla saab. Valige ise kas 48 FPS või 24 FPS versioon, vahet pole, ,,Kääbik” on ikkagi võimas film.

2. Pilveatlas




Ma kuulsin selle filmi kohta väga erinevaid arvamusi. Paljud ütlesid, et see on väga hea film, samas kui teised nimetasid seda väga halvaks filmiks. Mina ise?
Mulle meeldib ,,Pilveatlas” põhiliselt seepärast, kuidas ta on kokku pandud. Mahutada ühte filmi 6 erineva inimese lood, 6-l erineval ajastul on täielik ime.  Wachowski’d said sellega hakkama ja ka mitte halvasti. ,,Pilveatlas” käsitleb väga sügavaid teemasid, nagu elu ja surm ja ka seda, kuidas teatud inimesed on määratud ikka ja jälle läbi ajastuste üksteisega kohtuma. Super linateos.

1.Pii elu

Extra Large Movie Poster Image for Life of Pi

Film, mis mulle algselt niiväga ei meeldinudki, aga pärast teistkordset vaatamist sain ma aru, et tegu on tõesti aasta parima filmiga.
,,Pii elu” ei ole lihtsalt film, see on odüsseia, mis käsitleb ühe noore inimese hingelisi uskumusi ja füüsilisi katsumusi. ,,Pii elu” on film, millest rääkida on raske. Te peate seda ise nägema, et aru saada. Lavastaja Ang Lee loob visuaalselt ja emotsionaalset võimsa ekraniseeringu, mis puudutab südant ja püsib meeles veel pikka aega pärast kinosaalist

0 comments:

Post a Comment