Friday, January 18, 2013

Gangsterite jahtijad



Mehelt, kes tõi meieni ,,Zombielandi”, tuleb ,,Gangterite jahtijad”, mis on....



Gangsterifilmid on minu jaoks uus teema. Ma pole nende vastu varasemalt kunagi lihtsalt huvi tundnud. Ja ka seda filmi läksin ma põhimõtteliselt n-ö pimedana vaatama. Ma vaatasin ainult paari arvustuse kokkuvõtet, seega ma ei osanudki midagi oodata ning peab ütlema, et tegelikult oli päris lõbus.

,,Gangsterite jahtijad” on lugu maffiaboss Mickey Cohen’ist, kes üritab Los Angelese linna oma kontrolli alla saada, aga kohalik politseinik John O'Mara paneb Cohen’i tabamiseks kokku eraldi rühma, mille nimeks on Gangsterite jahtijad.

Filmi sisu iseenesest on paeluv. Kellegi jaoks nagu mina, kes ei ole gangsterifilmidega tuttav, on siin palju, mida nautida. Põnev on see film küll, aga siiski on siin kasutatud elemente sarnase süžeega filmidest. Ilma midagi ette ütlemata võin ma öelda, et kahjuks on antud linateos kohati üsna etteaimatav. Sellest on pisut kahju.

Aga näitlejad on väga head. Sean Penn, Josh Brolin, Ryan Gosling, Emma Stone ja teised.
Ma vaatasin hiljuti ,,Men in Black 3” filmi ja mõtlesin omaette, et nii lahe oleks Josh Brolin’it veel kusagil heas filmis näha. Voila! Siin ta on! Josh Brolin on lihtsalt väga lahe näitleja. Selles filmis tavapäraselt suurepärane.

Lisaks Brolin’ile on filmis veel ka paar värvikat kõrvaltegelast, kes annavad juurde natuke vajalikku huumorit. Eriliselt jääb silma Michael Pena, kes kehastab üht mehhiklasest noormeest, kelle üle filmis paaril korral nalja heidetakse.

Kurjamit kehastab Sean Penn, kelle esitus siin on kohati liialt üle võlli, aga sellegi poolest ülimalt meelelahutuslik.

Ma ei hakka keerutama ja ütlen kohe otse välja, et Emma Stone pole tegelikult kunagi olnud minu lemmik, seda üldiselt. Aga ,,Gangsteri jahtijates”  pole tal ausalt öeldes väga vigagi ning õnneks pole teda ekraanil palju, seega ei teki üledoosi.

1949. aasta Los Angeles on loodud väga tõetruult. Näitlejad näevad sobivad oma kostüümidesse. LA ise
särab neoontuledes ning näeb samuti suurepärane välja.

Muusika on nauditav, kasutatakse palju 40. aastate stiilis laule ja meloodiaid. Muusika on väga gangsterlik ja tuttav, aga see pole siinkohal paha.

,,Gangsterite jahtijad” on mõnus meelelahutus,  heade näitlejatega ekraaniteos. Filmi põhiliseks nõrkuseks on see, et kogu see krempel on liiga kergesti unustatav ja liialt etteaimatav. Kokkuvõttes on tegu põneva, kuid üldjoontes mitte märkimisväärse linateosega.

                                                                            3/5




























0 comments:

Post a Comment