Tuesday, March 20, 2012

Järeltulijad


Oscari-võitja Alexander Payne (,,Külili”) jutustab Hawaiil aset leidva, vahetevahel humoorika, teinekord traagilise loo mehest nimega Matt King (George Clooney). Matt on töösse uppunud ükskõikne abikaasa ja kahe tütre isa, kes on sunnitud oma elu põhjalikult ümber hindama pärast seda, kui tema naine paadiõnnetuse tagajärjel raskelt vigastatuna haiglasse satub. Lisaks sellele peab ta otsustama tema perekonnale pärandatud hiiglasliku maatüki saatuse.

Järeltulijad on väga kurb film. Samas on see ka omamoodi: kõige kurva keskel on väga koomilisi ja naljakaid hetki. Viimast paari filmi vaadates olen avastanud, et mulle meeldivad filmid, mille keskmes on tegelased, kellest ma hoolin. Siin on see tõesti nii. Ma ütlen seda kõigile, kes on sellest filmist huvitatud. See pole muinasjutt. Järeltulijad on väga reaalne film.

Kuna mulle üldiselt draamad ei meeldi, olin selle filmi suhtes pisut skeptiline ja ma pean ütlema, et olin kokkuvõttes väga üllatunud.

George Clooney on nagu alati suurepärane, kuid lisaks temale on kõrvalosatäitjad väga head. Kõik näitlejad mängivad oma rollid suurepäraselt välja. Minu jaoks oli eriline tunda samu emotsioone, mida tegelased tundsid.

Lisaks sellele on filmis väga ilusad võtteplatsid. Hawaii maastik ja loodus on tohutult ilusad. Taustaks on Hawaii muusika, mis sobib kõige muuga perfektselt kokku.
Järeltulijad on ilus, kurb ning koomiline draama, mis  näitab meile, et rasketel aegadel saame toetuda ainult perekonnale ning sellised sündmused nagu filmis viivad lahkuläinud perekonna jälle kokku.

                                                                            4/5

                                                                                   

0 comments:

Post a Comment