Sunday, May 27, 2012

Mehed Mustas 3

Nad on tagasi ja muidugi ei oska ma öelda. Kas nad on stiilsemad kui kunagi varem või mitte, sest ma pole kindel, kas ma olen esimest kahte osa lõpuni üldse näinud.
Agendid J ja K naasevad ekraanile pärast pikka pausi.Kas see oli ootamist väärt?
,,Mehed mustas 3” on lõpuks kohal. Ja seda tasus oodata.
Kui agent K elu ja olemasolek maal ohtu sattuvad, peab agent J rändama aastasse 1969, et K surm ära hoida.

Jah, selline see lugu meil siis ongi ja päris hea ka, mis oli suhteliselt üllatav.
Seda filmi pole just hellitatud. Enne, kui see kinodesse jõudis, käisid kuude kaupa arutlused käsikirja ümberkirjutamise kohta ja kuidas käsikirja korrigeerimine filmile mõjub. Nii palju, kui mina olen arvustusi lugenud, jääb mulje, et inimesed olid liiga skeptilised. Lõpptulemus oli ilmselt parem kui inimesed arvasid.

Mina olin samamoodi pisut umbusklik ja peab ütlema, et ma olin positiivses mõttes üllatunud. ,,Mehed Mustas 3” on parem, kui ma lootsin.

Will Smith ja Tommy Lee Jones on tagasi oma rollides. Pole ilmselt vaja öelda, et nad on mõlemad kuradi head.

See, kes otsustas nad 15 aastat tagasi koos paarina ekraanile tuua, oli TÄIELIK geenius. Nad sobivad super hästi kokku! Kui nad omavahel suhtlevad, on näha, et nad ei pea hullult pingutama selleks, et midagi välja head tuleks.

Kahjuks on  Tommy Lee Jones selles filmis ekraanil ainult 15 minutit. Sellegipoolest jätab ta oma jälje. Will Smith on suurepärane nagu tavaliselt ja tema tegelasele on antud  ekraanil väga palju aega.
Samuti üllatas mind, kui lahe on paha tegelane. Juba see milline ta välja näeb on omamoodi lahe -  see kuidas ta räägib, lisaks miimika.

Vaatamata sellele, et Tommy Lee Jones’ile pole ekraanil eriti palju aega antud, asendab teda Josh Brolin, kes mängib noort agent K-d.

Brolin on kohati peaaegu fenomenaalne. Tänu noore K filmi toomisele saab teda näha teisest küljest, ta on pisut rõõmsameelsem kui tavaliselt ja väga naljakas. Brolin sobib ekraanil Smith’iga kokku sama hästi kui Tommy Lee Jones. Stseenid, kus Brolin ja Smith on koos ekraanil, on nii head, et toovad isegi naeratuse näole, selle põhjustab ilmselt Brolin.
Näitlejatest on nüüd räägitud.

Nagu ma (vist) mainisin, olin ma filmi koha pealt suht skeptiline.  Kuid see ületas kõik mu ootused. Lugu on väga huvitav ja dialoog ei muutu igavaks.

,,Mehed Mustas” sisaldab paljusid totaka väljanägemisega tulnukaid ja peaaegu igal tegelasel on liiga suur pea, kohutavalt "ilusad" hambad või midagi muud huvitavat peas, käes või suus.

Siin on meeletult palju CGI-d, aga see ei häiri. Tulnukad näevad väga huvitavad välja ja eriefektid on nagu arvata võib väga köitvad. Eriti huvitav on ajas rändamise stseen, mis kestis tegelikult palju kauem, kui trailer’itest näha oli. Ajas rändamist on kujutatud viisil, mille sarnast mina veel näinud pole. Kui nüüd aus olla siis pole ma näinud peaaegu ühtegi ajarännaku stseeni. Põhimõtteliselt ainus,  mis ajarändega seonduv, on ,,Tagasi Tulevikku” filmid.

Ma ei ütle midagi ette, aga lõpu poole tekkis see tunne, mida just eriti tihti ei koge. Selline mis nüüd edasi saab, mis nüüd edasi saab, tunne!

Järjest rohkem hakkab muljet avaldama järeltöötlusega lisatud 3D. Ma lähen isegi nii kaugele, et nimetan seda paremaks 3D-filmiks, kui näiteks ,,Tasujad”, või ,,Titanic”. 3D annab tõsiselt hea efekti, juba alguses ja kui sa vahelpeal võtad prillid ära, siis sa näed, et isegi ilma prillideta ei ole ees tavaline 2D pilt. See on üks neist 3D filmidest, mille kohta saab öelda, et see on tõsiselt immersive.

,,Mehed mustas 3” on tõsiselt hea suvehitt, võimsate eriefektide, totakate tulnukate ja ülihea 3D-ga. Smith ja Jones on täiuslikud nagu alati. Aga mina soovitaksin vaadata seda filmi põhiliselt Josh Brolini pärast.
                                                                           4/5  


















0 comments:

Post a Comment