Thursday, July 18, 2013

Mina supervaras 2

Gru on jätnud kõrvale kuriteod ja kasvatab nüüd väikeses äärelinnas oma kolme tütart, kuid varsti kutsub organisatsioon nimega "Pahalaste vastane liiga" Gru appi, sest välja on ilmunud uus pahalane. Nüüd peab Gru koos oma uue abilise Lucy ja hulga väikeste kollaste minionitega kurjategija tuvastama ja peatama.





"Mina supervarga" esimene osa oli üks neist animatsioonidest/filmidest mida mina kinno vaatama ei jõudnudki. Tagantjärele vaadates ei hakka kahju ka, sest minu jaoks oli tegu väga igava animatsiooniga.

Teine osa huvitas mind märksa rohkem. Juba trailerid tundusid väga muhedad ja ma tahtsin veel minioneid näha (need tüübid olid esimeses osas üldse parim asi).

Õnneks ei ole "Mina supervaras 2" pettumus. Otse vastupidi! Tegu on ühe selle aasta naljakaima, aga samas ka armsaima filmiga.

Siinkohal on tegu ühe järjega, mis on kordades oma eelkäijast üle. Esimese osa puhul ei huvitanud mind sisu üldse. See oli jube igav ja  ka pahalane oli suhteliselt mõttetu.

Teine film õnneks parandab kõik vead, mis eelmisel olid. Parim minu jaoks oli see, et siin on lugu, mis on huvitav ja ka põnev. Suuremate vaatajate(selle jaoks kes detailidele tähelepanu pöörab) jaoks on pöörded etteaimatavad, aga see ei ole suur probleem. Huvitav on ka see pool sisust, kus näeme, kuidas Gru tütred tahavad, et ta kohtamas käiks. See on ühteaegu armas, aga samas ka väga naljakas.

Filmitegijad on siia välja mõelnud ka väga huvitava kurjami. Lisaks sellele, et ta on naljakas, on tema kuri plaan maailma vallutamiseks teglikult üsna õudne.

Veel üks uus tegelane on Lucy, Gru paariline. Lucy on väga tore karakter. Ta on küll sõge, aga ka sümpaatne ning ta ei ole ebameeldiv tegelane.

Mulle meeldib väga see, kuidas Grud, kui tegelast on selles filmis arendatud. Ta ei taha pahalasi jahtida, ta tahab lihtsalt oma tütreid kasvatada ning oma uues äriga tegeleda. Temas ei ole enam üldse alles seda õelust, mis esimeses osas oli, selle asemel on ta muudetud tohutult meeldivaks karakteriks.

Mis oleks "Mina supervaras 2" ilma minioniteta. Mitte midagi! Need kollased tüübid on nii naljakad kui veel vähegi olla saab. Iga kord kui nad suu lahti tegid, siis terve saal naeris. Ning film üldiselt on väga naljakas. Mina vist naersin rohkem kui enamik lapsi, kes minuga samal seansil olid.

Film näeb väga hea välja, värvid on ilusad ja animatsioon on tohutult ilus, aga kindlasti ei ole vaja seda filmi 3D formaadis vaadata.

Mina supervaras 2 on tervele perele mõeldud vahva, värviline, lõbus ja armas animafilm, mis kuulub hetkel minu jaoks selle aasta pari,ate filmide hulka. Seda multikat tasub kõigil vaadata.

                                                                              4.5/5

PS! Mul on lehekülg ka facebookis, kuhu panen üles filmiuudiseid, filmiarvustusi, uusi trailereid.jne. Siin on aadress: https://www.facebook.com/EluOnKino



















0 comments:

Post a Comment